file
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 6
دیروز : 11
افراد آنلاین : 2
همه : 717

شركت مهام آرين ماشين با نام تجاري فاران ماشين (FARAN) با بيش از 40 سال فعاليت و تجربه در صنعت پلاستيك اقدام به عرضه ماشين‌آلات و تجهيزات صنايع پلاستيك مي‌كند.بنيان‌گذاران اين  شركت  كار خود را با ساخت ماشين‌هاي تزريق آغاز كردند. اما پس از رشد سريع چين در صنعت پلاستيك و استقبال خوب از دستگاه‌هاي تزريق چيني در ايران، مديران فاران ماشين نيز تصميم به همكاري با شركاي تجاري چيني گرفتند. با توجه به تعدد سازندگان ماشين‌هاي تزريق پلاستيك در چين، اين شركت در طي سال‌هاي مختلف با چندين سازنده‌ چيني همكاري كرد. در نهايت نيز پس از بررسي تمام جوانب موفق به كسب نمايندگي انحصاري از باكيفيت‌ترين برندهاي چيني شد.امروزه صنعت پلاستيك يكي از گسترده‌ترين صنايع در ايران است. كافيست به اطراف خود نگاهي بيندازيد؛ در كمتر از چند ثانيه ده‌ها قطعه پلاستيكي خواهيد ديد كه همگي با دستگاه‌هاي تزريق پلاستيك توليد شده‌اند. از همين رو اين صنعت در كشور به سرعت مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و رشد كرد.از جمله ماشين‌آلات ارائه شده توسط فاران ماشين مي‌توان به ماشين‌هاي تزريق عمودي و افقي، خردكن‌ها و خشك‌كن‌هاي مواد  پلاستيك اشاره كرد.

  1. در بحث ماشين‌هاي تزريق، مجموعه فاران ماشين (FARAN) به دليل رضايت مشتريان توانسته نزديك به 14 سال نماينده انحصاري شركت AIRFA چين در ايران را حفظ كند. ماشين‌هاي تزريق اين شركت كه در دو سري AF  و AY توليد مي‌شوند از كيفيت، دقت و سرعت بالايي برخوردار هستند.
  2. در سال‌هاي اخير بازارهاي جهاني به دليل كاهش نيروي كار، بالا بردن سرعت توليد و استقبال از توليد قطعات پلاستيك دو جزئي به سمت دستگاه‌هاي تزريق عمودي سوق پيدا كرده است. به همين جهت ما هم تصميم گرفتيم در اين زمينه ورود كنيم. در نهايت نيز موفق شديم نمايندگي انحصاري ماشين‌هاي تزريق عمودي شركت" LIZHU" چين كه از سازندگان مطرح ماشين‌هاي تزريق پلاستيك عمودي است را به دست آوريم. دستگاه‌هاي تزريق عمودي اين شركت در طرح‌هاي با ميز با مدل‌هاي؛ ثابت، تك كشو، دو كشو و گردان با توجه به محصول توليدي شما قابل انتخاب است.
  3. تجهيزات جانبي صنعت پلاستيك نيز بخش جدايي‌ناپذير توليدي‌هاي پلاستيك است. از پركاربردترين تجهيزات اين صنعت مي‌توان به خردكن‌ها و خشك‌كن‌هاي مواد پلاستيك اشاره كرد. شركت ما براي تكميل سبد محصولات خود در زمينه تجهيزات جانبي فاران ماشين نيز اقدام به عرضه محصولات با كيفيت و مطرح برند "SML  "چين كرده است.
  4. از ديگر ماشين‌آلات محبوب در صنعت پلاستيك مي‌توانيم به اكسترودرها اشاره كنيم اين دستگاه‌ها براي توليد گرانول‌هاي كمپاند و مستربچ‌ها كاربرد دارند و ما براي رفع نياز صنعتگران در اين زمينه شركت "KERKE" را انتخاب كرده‌ايم.

فاران ماشين علاوه بر ارائه تجهيزات صنعت پلاستيك در بحث مشاوره رايگان، راه‌اندازي خطوط توليد قطعات پلاستيكي، انتخاب دستگاه تزريق مناسب با توجه به محصول و قالب شما نيز آماده خدمت‌رساني به مشتريان عزيز است.همچنين خريد و فروش و كارشناسي دستگاه‌هاي تزريق پلاستيك كاركرده با توجه به قيمت بالاي دستگاه‌هاي نو از ديگر فعاليت‌هاي فاران ماشين (FARAN) بوده كه براي افراد با سرمايه كم، گزينه خوبي به شمار مي‌رود.فاران ماشين (FARAN) در زمينه خدمات تعمير و نگهداري دستگاه‌هاي تزريق با بهره‌مندي از مجرب‌ترين پرسنل فني نيز فعاليت دارد.منبع : https://faranmachine.com/  

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ] [ ۰۷:۴۷:۴۰ ] [ saman ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب