file
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 62
دیروز : 26
افراد آنلاین : 1
همه : 4177

گفته هاي مختلفي در مورد تاريخچه بازاريابي محتوا وجود دارد. برخي معتقدند كه بازاريابي محتوا ايده جديدي نيست و بسيار قديمي است ، اما شواهد روشني در اين مورد در سالهاي پاياني قرن بيستم وجود دارد كه آغاز بازاريابي محتواي حرفه اي را نشان مي دهد. به عنوان مثال مي توان از مجله Agricultural Journal of 1895 و Michelin Tire Magazine از 1900 نام برد. اين دو مجله محتواي مفيدي را براي افزايش اطلاعات خوانندگان و در نهايت فروش محصولاتشان به بهترين شكل فراهم كرده اند. بعداً ، اين بازاريابي به تدريج پيشرفت كرد ، بنابراين تصميم بر اين شد كه از محصولات مستقيماً در محتواي متني آنها استفاده شود و توصيفاتي بر اساس قسمتهاي مختلف محصول ارائه شود.

هر كجا به تاريخ توليد محتوا و بازاريابي نگاه مي كنيم ، با داستان هاي غني و جالبي روبرو مي شويم كه ايده ها مي توانند از آنها براي پيشرفت طراحي مفيد باشند.

اين داراي محتواي موفق است

مطالب موفق

توليد محتوا در بازاريابي محتوا فقط نوشتن چند جمله و يادگيري نيست ، بلكه اصول و مراحلي نيز وجود دارد كه هر متخصص اين حوزه بايد گام به گام آنها را بداند و آگاهانه آنها را پشت سر بگذارد. به طور كلي ، محتواي موفق عبارتند از:

يافتن آن براي مشتريان و مخاطبان آسان است.

خوانا باشد

قابل درك باشيد

امكان ارسال نظر ، تماس و ...

منتشر شود

با دنبال كردن 5 مرحله بالا مي توانيد محتواي عالي ايجاد كنيد. محتوايي كه در آن موفق به ايجاد انواع برچسب ها ، تصاوير برچسب هاي Alt و غيره شده ايد ، به روشي زيبا ، تقسيم شده و روان بنويسيد ، موضوعات موجود در متن را باز كرده و به خوبي توضيح دهيد ، يك شماره تلفن ، ايميل ، نظر و نظر ايجاد كنيد بيشتر. آنها اين كار را عملي تر و قابل اعتمادتر مي كنند و در نهايت به مردم اين امكان را مي دهند كه متن و محتواي شما را براي يكديگر منتشر كنند و نام تجاري شما را تبليغ كنند. چنين محتوايي در بازاريابي محتوا و تبليغات تجاري مي تواند در جامعه آنلاين امروز موفقيت آميز باشد.

نحوه نوشتن محتواي موفق در علم بازاريابي محتوا

نوشتن مطالب در بازاريابي محتوا

اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه مدتي است در توليد محتوا كار مي كنيد و اكنون مي خواهيد در بازاريابي محتوا كار كنيد ، اما در همان مراحل نوشتن گيج شده ايد و نمي دانيد كجا و چگونه مي توانيد به خوبي بنويسيد ، تخريب محتوا نگران نباش! اين قسمت براي شماست.

 

برنامه ريزي براي قالب بندي همه مطالب ممكن است در ابتدا ترسناك به نظر برسد ، اما اگر اهداف بازاريابي محتواي خود را به خوبي درك كنيد ، پس مي توانيد به راحتي تمام مطالب خود را در آن قرار دهيد و براي نوشتن آماده شويد. محتواي شما بايد انعطاف پذير باشد ، به اين معني كه مي تواند بيشتر اقشار جامعه از جمله مخاطبان عادي و افراد مهم تجاري را به خود جلب كند. نوشتن اين نوع محتوا در بازاريابي محتوا يك چالش استراتژيك است كه اگر سبك و سياق را بشناسيد خيلي راحت مي توانيد آن را دنبال كنيد. در همين راستا ، قبل از نوشتن ، بايد بدانيد كه كلمات كليدي شما در اين پست چيست ، يعني كدام نكات كليدي را براي نوشتن انتخاب كرده ايد ، سپس توضيحات و راهنمايي هايي را براي اين بحث هاي كليدي ارائه دهيد و در آخر نام تجاري خود را براي توصيف و نيازهاي ايجاد شده در دو بخش قبلي را ارتقا مي دهد.

بازاريابي محتوا يك روش عملي براي تبليغ طرح هاي شما است

بازاريابي محتوا

در زمينه بازاريابي محتوا با برنامه هاي مختلفي روبرو مي شويد و انتظار مي رود اين طرح ها را به بهترين شكل اجرا و راه اندازي كنيد. شما به عنوان مدير محتوا در بازاريابي محتوا ، بايد اين سه مرحله را دنبال كنيد تا بتوانيد بيشتر روي طراحي تمركز كنيد و كنترل بيشتري بر گردش كار داشته باشيد.

راهنما

ابزار و گردش كار

منابع انساني

اول از همه ، لازم است كه به اعضاي تيم در مورد طراحي دستورالعمل داده شود ، استانداردهاي محتواي مورد نياز و روش ارجاع توضيح داده شود ، و در آخر مشخص شود كه چه چيزي مارك را متمايز و موفق مي كند. بعد از اين مرحله نوبت به تقسيم كار مي رسد. در اين مرحله مسئوليت هاي هر شخص مشخص شده و جزئيات كارهاي مربوط به هر شخص مشخص مي شود ، ابزارهايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد در اختيار مردم قرار مي گيرد و در نهايت نحوه همكاري بين مردم توضيح داده مي شود. سرانجام ، منابع انساني اين پروژه را ممكن مي سازد. داشتن ميليون ها دلار از بودجه تومان براي يك پروژه بدون داشتن يك تيم خبره و خبره ، كاري از پيش نمي برد.

فرمولي براي بازاريابي مطالب به روشي مدرن

فرمول مدرن براي بازاريابي محتوا

تاريخچه بازاريابي به ما نشان مي دهد كه طي چند دهه اخير ، بازاريابي محتوا اشكال مختلفي داشته و در هر بخش زماني به روش هاي مختلفي انجام مي شود ، اما در واقع هدف بازاريابي محتوا جذب مشتري و فروش بيشتر محصولات است. در حال حاضر ، بازاريابي محتوا از طريق بخشهاي مختلف انجام مي شود

 

منبع: تاريخ ما

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۰:۲۸ ] [ saman ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب