file
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 8
دیروز : 26
افراد آنلاین : 1
همه : 4123

اكسپريا ايس 2 (Xperia Ace 2) در كنسول گوگل پلي رؤيت شد

اخبار تلفن همراهسوني

 

سوني اكسپريا ايس 2 (Sony Xperia Ace 2) جانشين گوشي هوشمند جمع‌و‌جور و كوچكي است كه در انحصار ژاپن باقي ماند و در بازارهاي جهاني به فروش نرسيد. اين گوشي به تازگي در كنسول گوگل پلي ظاهر شد و اميدها براي عرضه آن به شكلي گسترده‌تر از نسخه اول، بسيار پررنگ شده است. اطلاعاتي كه گوگل پلي از اكسپريا ايس 2 منتشر كرده تاحدودي جذاب هستند و تراشه ميان‌رده مدياتك و البته يك نمايشگر معمولي از مشخصات بارز آن محسوب مي‌شوند.

گوشي هوشمند SO-41B كه تأييد شده با نام اكسپريا ايس 2 به فروش خواهد رسيد، مجهز به تراشه پردازشي مدياتك MT6765 كه در واقع همان هليو پي 35 است (پس خبري از اتصال 5G نخواهد بود). حافظه رم اين گوشي هم 4 گيگابايت درج شده كه البته امكان عرضه نسخه‌هايي با رم بيشتر هم وجود دارد.

بيشتر بخوانيم:  

همان‌طور كه گفتيم، صفحه نمايش اكسپريا ايس 2 كاملاً معمولي است و نكته خاصي ندارد. وضوح اين نمايشگر برابر 1496 در 720 پيكسل و نسبت ابعاد آن 19 به 9 است. در قسمت فوقاني اين صفحه نمايش يك بريدگي قطره‌اي شكل وجود خواهد داشت كه محلي براي تعبيه دوربين سلفي است. اين مشخصات براي نمايشگر اكسپريا ايس 2 كمي عجيب به نظر مي‌رسد، چرا كه نسل اول اين گوشي داراي صفحه نمايشي 5 اينچي با وضوح فول اچ دي پلاس بود و مشخص نيست كه چرا سوني تصميم به كاهش رزولوشن گرفته است.

به هر حال، عرضه اكسپريا ايس 2 قطعي است و بر اساس ظاهر شدن آن در كنسول گوگل پلي مي‌توان گفت زمان زيادي تا رونمايي رسمي باقي نمانده است. پيشنهاد مي‌كنيم براي اطلاع از به‌روزترين اخبار در خصوص اين محصول و ساير گوشي‌هاي هوشمند جديد، در روزهاي آتي نيز با بخش اخبار ديجي رو همراه باشيد.

بيشتر بدانيم: تجهيزات دوربين مدار بسته     

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۱۸:۰۹ ] [ saman ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب